Методичні рекомендації про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2023/2024 навчальному році

Завантажити

Готуємось до зими енергоефективно!

Поради як підготуватися до складної зими

Як підготуватися до складної зими

Заходи проведені педагогами, які пройшли навчання у 2021 р.

 

Заходи проведені педагогами, які пройшли навчання у 2021 р. Заходи проведені педагогами, які пройшли навчання у 2021 р.

Методична робота ― важлива складова післядипломної педагогічної освіти, що має цілісну систему дій і заходів, спрямованих на підвищення кваліфікації та професійної майстерності кожного педагогічного працівника, розвиток творчого потенціалу педагогічних колективів навчальних закладів, досягнення позитивних результатів навчально-виховного процесу. Вона має ґрунтуватися на сучасних досягненнях психолого-педагогічної науки з урахуванням досвіду діяльності педагогів і конкретного аналізу результатів навчально-виховного процесу. Участь у методичній роботі має бути професійним обов’язком кожного педагогічного працівника. Основними функціями науково-методичної роботи є такі: планування, організація, діагностична, прогностична, моделююча, компенсаторна, відновлювальна, коригуючи, координуюча, пропагандистська, контрольно-інформаційна. Одним із завдань методичної роботи на сучасному етапі є активізація творчих здібностей учителів. Творчий характер закладений у самій суті професії педагога. Його дії не копіюють попередні, динамізм навчально-виховного процесу вимагає оптимального рішення в кожному конкретному випадку. До творчості спонукає вчителя і сьогоднішній учень ― розвинена і нестандартна особистість , вимоглива до свого наставника. Отже, нині необхідно формувати тип вчителя-новатора, справжнього фахівця. Успіх навчально-виховного процесу залежить від того, чи відмовиться педагог від стереотипів минулих часів, чи готовий він засновувати стосунки з учнями на принципах гуманізму. Дійсність вимагає позбутися звичних установок, шукати нові форми спілкування як з учнями, так і з їхніми родинами. Критеріями фахової підготовки має стати рівень загальної культури вчителя та специфічні педагогічні характеристики: розуміння принципу природо відповідальності, що враховує природні задатки дитини, закономірності її розвитку; високий рівень володіння методикою знання дитячої психології.

Лист МОН від 16.07.2021 № 1/9-362 “Деякі питання організації виховного процесу у 2021/2022 н. р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок””

Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у 2021-2022 н.р.

Міністерство освіти і науки України спільно з ДНУ «Інститут модернізації освіти» підготували методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2021-2022 навчальному році.

Відповідний лист було направлено у департаменти (управління) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрації та до закладів післядипломної педагогічної освіти.

Документ містить рекомендації для вчителів з викладання предметів в початковій, базовій та старшій школі, які вони мають використовувати у практичній роботі.

Виконання вимог зазначених державних стандартів є обов’язковим для всіх закладів загальної середньої освіти незалежно від підпорядкування, типів і форми власності.

Завантажити Рекомендації МОН mon_metodychni-rekomendacii.pdf [19,47 Mb][1112]

Нормативні документи Метод.робота ЗДО